Uw gegevens ophalen

Nieuw op onze website: Mijn Stadlander

Mijn Stadlander is online. Een nieuw, gratis klantenportaal als extra dienst voor alle huurders van Stadlander. Met Mijn Stadlander kunnen klanten online en 24 uur per dag veel zaken raadplegen en regelen wanneer het hen het beste uitkomt. Voor ons is Mijn Stadlander opnieuw een stap in de richting van een efficiƫnter werkproces en een snellere dienstverlening.

Het indienen van een reparatieverzoek, het melden van woonfraude en de woningwaardering bekijken; dankzij Mijn Stadlander hoeft de huurder hiervoor de deur niet meer uit. Een telefoontje naar de vestiging is ook niet meer nodig voor het wijzigen van persoonlijke gegevens of te kiezen voor een andere betaalwijze. Op Mijn Stadlander staan alle persoonlijke gegevens en die van de huurwoning overzichtelijk bij elkaar. Binnen een paar muisklikken is de status van een reparatieverzoek te raadplegen of een overzicht van recente betalingen op te vragen. Net zo eenvoudig werkt het aanvragen van zonnepanelen en het indienen van een klacht.

 

Om gebruik te kunnen maken van mijn Stadlander dient de huurder eenmalig een persoonlijk account aan te maken. De activeringsgegevens vraagt men eerst aan via het aanvraagformulier. Vanwege veiligheidsredenen ontvangt de klant deze gegevens per post thuis. Na het activeren van deze gegevens, kan de huurder meteen gebruik maken van de voordelen van Mijn Stadlander.

Tot 1 juni 2013 ontvangt elke 25e aanmelder een waardebon van Bol.com ter waarde van € 25,-.

 

www.stadlander.nl/mijnstadlander